website fibromaatjes

  • micky

    Hallo allemaal,

    Ik zat sinds kort op deze website en dat beviel mij goed.Nu kan ik er al een week niet meer op.Zijn er meerdere mensen die daar last vanhebben , ik ben een computeranalfabeet dus alle tips zijn welkom.

    Aan mijn instellingen ligt het niet volgens mij.

    Groetjes micky

  • Elzina mama van Anouschka

    hallo micky …

    ik ben het elzina en ik kan er inderdaad ook niet meer op …..

    weet ook niet wat er aan de hand is ..

    ps ik heb msn dus je kunt me aanmelden als je wilt ….

    gr elzina

  • micky

    Hoi Elzina,

    msn werkt bij mij niet op dit moment, en ikmoet zeggen dat ik door de pijnklachten altijd maar even kan tikken.

    Bedankt voor je reactie, weet ik in ieder geval dat het niet aan mijn computer ligt.

    Ik hoop dat ze snel weer online zijn.

    Groetjes micky

  • Elzina mama van Anouschka

    hallo …

    ja ik hoop ook dat ze snel terug zijn …

    mis een beetje me uitlaat klep

    nou heb ik er wel een paar op msn dus dat scheeld kan me verhaal tog nog wel wat kwijt

    tis voro mij op het moment een hele moeilijke en roerige tijd denk dta je er wel een stuk van gelezen hebt …

    groetjes elziina

  • micky

    Ja, Elzina ,

    Ik weet het.Ik ben ook behoorlijk roerig, deze week arbeidsdeskundige geweest, die stuurt mij weer terug naar de arts daar hij vond dat er te weinig beperkingen waren gegeven.Dearts had tegen mij gezegd dat hij een urenbeperking op zou leggen maar heeft dat niet gedaan, ook mijn beperkingen klopte niet.

    Moet ik volgende week weer voor de ziektewet vanwege dat ontslag, nou die heb ik gebeld en komen gelukkig naar mij.Ik zit met die hernia, kan niet goed autorijden en lopen, en mijn vriend moet al zo vaak vrij nemen.

    Met de werkgever word een proces gestart.Ik ben moe en gefrustreerd, fijn hè al die stress, mijn hele lichaam doet zeer en ik heb om de haverklap migraine.

    Verdorrie ,was ik net zover dat ik de fibrimyalgie begon te “accepteren” begin ik weer opnieuw.

    Nou ja, sorry voor deze klaagzang maar ik moest het even kwijt.Met gezonde mensen is het not done om over wao perikelen te praten, tenminste zo voelt het voor mij.

    Heel veel sterkte, en laat mij als je wilt hier weten hoe het bij jou gaat.

    Liefs micky

  • Elzina mama van Anouschka

    hallo ….

    nou ik moet dus weer fulime gaan werken ..

    de bond gaat bezwaar aan tekenen ..

    helaas kan en mag de reumatoloog zig daar niet mee bemoeien .

    gisteren heb ik alle papieren opgestuurd naar hun ..

    maar ja ondertussen wel solliciteren en dergelijke

    wel ale dingen gaan door de papier handel en er komt steeds meer bij ./..

    tot overmaat van ramp hebben we hier ook allemaal de griep te pakken ….

    ik kan het dus inderdaad allemaal niet meer over zien en zit dus aan de kalmerende medicijnen

    maar tog blijf ik angst aanvallen houden

    ben gewoon super bang vor de toekomts

    bang dta ik geen baan kan vinde ww duurt maar een half jaar meer

    en omdat het hier finincieel nu al krap is kunnen we het zonder mijn inkomsten niet redden en wat dan >??

    ik weet dta ik te ver voro uit denk maar ik kan niet anders zou willen dta ik wat makkelijker kon denken ,…

    gr elzina

  • micky

    Tja Elzina,

    Zo zitten wij hier momenteel dus ook.Je wordt er alleen maar zieker van.

    Ik kan gewoon echt niet werken op dit moment, ik vind het heel erg dat ik al mijn hele leven vecht dus ze kunnen zien dat je welwillend bent maar dit maakt allemaal niet meer uit.Ik vraag me af waar ik al die jaren voor betaald heb.

    Ik had het al gehad met dit land maar nu denk ik helemaal, ik rot hierop, als ik geen kind had dan was ik al weggeweest hoor.

    De sociale zekerheid houdt hier op bij het betalen ervan, nou in andere landen heb ik in ieder geval de zon en die zorgt ervoor dat ik beter functioneer.

    Ja, en net wat je zegt al die papieren, om gek van te worden.Ik moet er niet aan denken , over een maand zal ik ook moeten gaan solliciteren.

    Nou Elzina, ze zeggen gedeelde smart is halve smart maar zo voelt dat nu even niet.Watik ook erg vind is dat je zo afhankelijk ben van degene die tegenover je zitten want er zijn mensen die worden wel afgekeurt, met fibromyalgie.

    ik hoop voor je dat er nog iets komt uit dat bezwaar wat je aantekent.

    Groetjes micky

  • Elzina mama van Anouschka

    tja …

    ik weet het dat er wel mensen zijn die er op ofgekeurd worden ..

    je wild alles volgens de regeltjes doen maar je doet het nooit goed …

    de reumatoloog zei wel zet in het bezwaarschrift dta de een er wel op afgekeurd word en de ander niet ze mogen namelijk niet met twe maten meten zoals hij het zij ……

    ik ga zo me bed in voel me echt beroerd

    heb de griep en mannetje ook ..

    maar ondanks dta je ziek bent moet je tog de sollicitaties doen ….

    het frusterrende is dat als je voor 1 aug dit was gebeurd we wel veel langer ww hadden gehad …. en zowiezo zou het een idee zijn voro de regering om mensne die uit de wao komen wat langer ww te geven wij hebben ook 3 keer zoveel moeite met het vinden van een baan ……

    gr elzina

  • micky

    Nog even dit Elzina,

    Als je in de ww zit kan je je ook ziek melden ,ik weet niet of je dit wist maar die mogelijkheid is er wel.

    Groetjes micky

  • micky

    Onze berichten kruisten elkaar,

    Zoals ik net schreef, je kan je ziekmelden.

    Heel veel beterschap en sterkte.