wat kan het zijn

• Elzina

hallo allemaal ..

even een vraggie ….

mijn kraakbeen in de knieen is verhoogd indrukbaar heeft dit met ertrose te maken ??

ook heb ik last van een elleboog duimbal en heup …

de rug voel aan als ik 10 minuten gestaan heb net als of hij in mekaar zakt ….

ik heb er al jaren last van maar me huisarts wou me nooit door verwijzen …

nu heeft hij na veel harde woorden het dus wel gedaan ….

nu moet ik in maart naar de reumatoloog …

maar herkent iemand er iets in van artrose of reuma???

Groetjes en alvast bedankt Elzina

• marja

hallo elzina, groot gelijk dat je een verwijzing van de dokter hebt afgedwongen, ik heb de zelfde klachten (al jaren) en het is bij mij fibralmiogie met als gevolg ook artrose je klachten herken ik maar al te goed,vooral dat staan , je zegt dat je het gevoel hebt dat je rug inelkaar zakt dat klopt als een bus, want dat is precies wat er gebeurd ,door de artrose hebben je wervels te veel ruimte en kunnen als een slang zigzag zakken en krijg je het gevoel dat je op spierkrcht overeind moet blijven, dat is zeer vermoeiend en pijnlijk. ik voel met je mee, en wens je veel sterkte.

• Elzina mama van Anouschka

hallo marja …..

tsja ik hoop dar et in maart wat uit komt kan voorlopig nix anders doen dan wachten..

tis voorals zo rot dat de gakarts en me huisarts je steeds aan zitten te kijken van joh het zit tissen je oren ,.. en daar kan ik zo kwaar op worden loop verek al jaren me pijn …..

groetjes Elzina