Artritis psoriatica

• Daniella

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar mensen die artritis psoriatica hebben. Ik ben al vanaf mijn 16 jaar opzoek naar een antwoord voor mijn klachten. Ik heb werkelijk al vanalles geprobeert, maar helaas zonder baad. Ik ben inmiddels 25 jaar en door de jaren heen zijn er steeds meer klachten bij gekomen. Helaas wist mijn huisarts niet meer wat hij kon doen. Ik ben zelf terecht gekomen bij het Reuma Centrum in Genk (de wachttijd was daar 1 week en in mijn omgeving min. 2 maanden). Nou in iedergeval blijkt dus na onderzoek dat ik waarschijnlijk artritis psoriatica heb. Helaas is dit nog niet echte medice vast gesteld, maar gezien ik psoriasis heb (lichte vorm) en mijn klachten denkt de reumatoloog wel dat dit er echt uit gaat komen. Mijn klachten zijn voornamelijk, lage rugpijn, pijn in schouders en ertussen, in handen, pols en armen en benen. Ik zou graag in contact willen komen met mensen die dit ook hebben. Ik weet me nl geen raad. Ik voel me nu al 4 maanden bijna elke dag ziek.

• webmaster

Daniella,

Als je een klein eindje naar beneden scrolt in het prikbord, vind je verschillende berichten over artritis psoriatica.

Groeten,

Paul (webmaster)

• klarie

Hoi Daniella' Ik ben Klarie en ik ben 34 jaar. Ik heb AP nu al 14 jaar. Ook bij mij zijn er een hoop gewrichten ontstoken en zeer pijnlijk. Ik gebruik nu aan medicijnen: Neoral 6 capsules( a 25mg per capsule) per dag. En een injectie met Methotrexaat 20mg. De medicijnen zijn zowel voor de reuma en voor de psoriasis. Heel veel sterkte bij het zoeken van de juiste medicatie.

Groetje Klarie.

• klarie

Hallo Daniella,

Op je vraag: Of het lang heeft geduurd, voordat ze bij mij reuma ontdekte. Nee bij mij was het zo bekend. Ik kreeg n.l. een kijk operatie in mijn rechter knie (die was heel dik en ontstoken). En toen was het snel bekend. Je bent nu bezig met Movicox, die heb ik ook geslikt. Een jaar geleden, maar die waren niet zwaar genoeg. Dus toen kreeg ik Diclofenac Natrium Dumex. Maar ook die waren niet zwaar genoeg. En nu heb ik dus Neoral en MTX en dat gaat redelijk. Meestal duurd het zo`n 3 maanden voor je er wat van begint te merken. Dus heb maar even geduld hoor,sterkte ermee.

Groetjes Klarie.