Kuurreis.

• Margot

Hallo, ik ben margot en heb sinds een jaar of 8 weke-delen reuma (FMS). Begin maart ga ik een kuurreis ondernemen naar Turkije voor 3 weken. Een soortgelijke reis heb ik een paar jaar geleden ook gemaakt en daar veel profijt van gehad, in de zin van pijnvermindering, soepelere spieren/gewrichten, meer energie enz. Mijn vraag is; zijn er mensen die ook overwegen een kuurreis te maken, laat dat weten. Samen is (vaak)leuker dan alleen! Hoop op reacties, groeten.

• denny hoekstra

hallo margot ik ben denny hoekstra en weet sinds 3 mnd dat ik een chronische vorm van reactieve artritus. graag zou ik van jou willen weten welke positieve invloeden een warm klimaat voor jou heeft gehad. zelf ben ik van plan om wellicht naar een warm (tropisch) land te gaan om uit te proberen of mijn klachten daar verminderen. ik las dat jij positief was over jouw reis ervaring en vraag me af of jij iets specifieker kan zijn, welke klachten heb je en op welke manier heeft een warm klimaat een positieve invloed. hopend op een reactie, denny hoekstra.

ps ik heb nog geen eigen e-mail aansluiting en gebruik daarom het adres van mijn moeder.