vraagje mtx?

• Dennis

hoi,

ik moet beginnen met mtx tabletten maar zie dat niet zo zitten ivm bijwerkingen.

wat kan je verwachten aan bijwerkingen en als je mtx gebruikt is alcohol dan uitgesloten of is dat alleen op de de dag van inname?

ik heb suiker in de geschiedenis gehad nu staat erin dat je meer kans hebt daarop met mtx??

mijn R A zit in beide voorvoeten inc bot-erosie,mijn angst is dus de R A verminderd wel maar krijg ik meer niet problemen in t lichaam ?

mijn bezinking zit wel nu op 44 ,maar pijn is te doen nu dmv Salasoprine en movicox 15

groetjes Dennis

ps fijn uiteinde 2002

• bambie

De eerste keer dat ik met mtx begon was ik wat draaierig,

maar verder geen last van bijwerkingen gehad.

Alcohol gebruik ik niet meer, ik heb het wel een keer gebrobeerd. Ik dacht een glaasje kan toch geen kwaad?

Na 3 slokken zat ik al onder de rode vlekken, en het is ook nog is heel erg slecht voor je maag. Dus je kan de alcohol beter laten staan.

succes!!!

• Anne

Ik heb lang mtx geslikt maar ben nu sinds enige tijd al aan het spuiten.

Ik heb geen last van bijwerkingen..tenminste niet dat ik weet.

Met feestjes drink ik wel eens een paar glazen wijn en dat gaat goed, maar ik doe dit niet te vaak.

• Riet

Hallo Dennis,

Ik slik al ong. 6 jaar MTX , het helpt heel goed en ik heb gelukkig helemaal geen bijwerkingen. Wat alcohol betreft ik drink toch elke dag wel een glaasje wijn bij het eten en in het weekend of op een feestje worden het er wel eens twee of drie.

Ik heb er totaal geen last van. Maar waar de een geen last van heeft, kan bij de ander problemen geven. Dus ik vind dat je dat zelf moet proberen.

Ik hoop dat de MTX bij jou ook goed aanslaat.

Groetjes Riet.

• klarie

Hoi Dennis

Ik krijg ook MTX maar dan in de vorm van een injectie (20mg) per week. Mijn partner prik mij dan in mijn bovenbeen. De bijwerkingen zij veel minder, omdat het dan niet in de maag terecht komt. Alcohol, mag maar je mag maar een glaasje per week (PROOST) Mijn bezinksel is rond de 34.

Groejes Klarie.