infrarood cabines

• Arjan

Hallo allemaal!

Even een vraagje: Zijn er hier mensen die ervaring hebben met infrarood cabines of die er wel eens iets over gehoord hebben? Kan volgens jullie een infrarood cabine verlichting bieden en adviseren jullie om er eentje aan te schaffen?

Alvast bedankt! Met vriendelijke groet Arjan.

• Jolien

Beste Arjan,

Ik sukkel ook al jaren ( vanaf 1985 ) met reuma ( RA ), en ga daarom ook regelmatig naar de sauna hiervoor. Als ik een sauna-avondje heb gehad slaap ik de gehele nacht door zonder ook maar een keer wakker te worden van de pijn. Het bouwt dan ook weer langzaam af en na een dag of tien tot veertien is de werking uitgewerkt en ga ik weer een sauna avondje doen. Ik ben als ik dit onderhoud vrij mobiel maar als ik het een paar weken niet doe knap ik behoorlijk af en kan ik bijna niks meer. Infra-rood heeft bij mij niet zo'n sucses als een gewone sauna. Wel moet je oppassen dat de gewrichten niet te warm worden en goed afkoelen is een muts.

Veel sucses en hopelijk zo min mogelijk pijn. Doeiiiiiiiiii

• webmaster

Om even in te haken op Jolien, dat zou ik ook adviseren. Gewoon een keer naar een kuuroord of sauna-huis met infraroodsauna's en…proberen.

Zo'n sauna is erg prijzig en als je ergens een ‘proefrit’ kunt maken moet je dat altijd doen. Er zijn verschillende gelegenheden in Nederland!!!

Paul (webmaster)

• marja

Hallo Arjan,

De Infraroodcabine is een heerlijkheid voor je lijf, maar om er zelf eerst ervaring mee op te doen raad ik je aan om er eerst gebruik van te maken bij een saunastudio die er tegewoordig ook wel een of meer hebben staan, voor dat je er zelf een aan schaft, want wat voor de een een fijn gevoel is, is voor de ander juist heel onprettig.

Ik wens je veel sucses.

Ik zelf ga regelmatig naar nieuweschans het thermaalbad en dan ga ik daar ook even in de infraroodcabine.

heerlijk!!!!!!.