intervieuw RA of Artrose

• Hetty&Lieke

Hallo, wij zijn bezig aan een profielwerkstuk over Reuma, en richten ons op reumatoide artritis en artrose. Hiervoor zouden we graag een intervieuw houden met een patienten met RA of Artrose, over ervaringen met de ziekte, behandelingen enz. Zijn er hier mensen die hieraan mee zouden willen werken?Zodra wij weten dat er mensen zijn die dit zouden willen doen, krijgt u binnekort een vragelijst toegestuurd, alvast bedankt

groeten van Hetty en Lieke

• M.J.Dobma

Heb al jarenlang arthrose. Wil wel meedoen aan onderzoek.

Laat maar iets horen.

M.Dobma@chello.nl

• Cees Dirne

Doe ook mee. Heb sinds een jaar of 3/4 RA.

M.vr.gr

Cees Dirne

• amber

Ik heb sinds een jaar Ra,

Ik hoor het wel

Mgross@wanadoo.nl

• nelly

Heb al jaren lang reuma

wil wel meedoen aan onderzoek.

Nelly.

• monique jacobs

Heb al 30 jaar reuma waarvan 25 jaar diagnosevast. Wil graag meewerken aan jullie onderzoek. Wil jullie dan ook bij deze vragen aan mijn onderzoek mee te werken. Zal een vragenlijst worden met maximaal 20 items, dus zo gepiept. Mijn onderzoek is erop gericht te kijken naar een verband tussen stemmingswisselingen en een reumatische aandoening. Ik ben bezig met het eerste studiejaar Psychologie aan de open universiteit en het onderzoek op zich is bedoeld om na te gaan of je in staat bent een statistische analyse goed uit te voeren. Dus als je wilt helpen, dan graag. Laat het me even weten.

gr. Monique