pijnlijke vingers

• peter

Ik ben 41 jaar en heb sinds ongeveer een jaar last van pijnlijke vingers, maar dan alleen als ik ze beweeg, daarnaast klus ik erg veel en daar wordt het dus ook niet beter van. Ik negeer het eigenlijk, maar vraag me nu toch af of ik toch maar eens naar een dokter moet om erger te voorkomen.

• carola

Hoi Peter

Ik zou als ik jou was toch maar naar de huisarts gaan. Met wat onderzoeken (zoals bloed prikken) komen ze al een heel eind tegenwoordig. Heb je alleen pijn in je vingers of misschien ook verkleuringen eraan. Laat je toch onderzoeken. Ik dacht ook “het gaat wel weer over” maar het liep allemaal een beetje anders. Als je er al een jaar last van hebt zou ik het zeker even na laten kijken. Het laten weghalen van een eventuele angst die je hebt van de pijn aan je vingers is ook helemaal niet verkeerd. Veel succes met de onderzoeken.

Groetjes Carola

• webmaster

Hallo Peter,

Ik denk dat Carola gelijk heeft en je wekt zelf ook de suggestie dat je benieuwd bent naar de oorzaak en denkt aan een doktersbezoek. Ik ben zelf niet zo'n doktersganger, kijk het zelf ook lang aan voor ik actie onderneem, maar je hebt er al een jaar last van. En misschien dat een dokter je kan helpen….!!

Laat even horen hoe het verder loopt…

Paul (webmaster)