stijve gewrichten

• K@rin

Ik ben 25 jaar en voel me oud. Heb vreselijk last van stijve gewrichten. Soms een tintelend gevoel in mijn handen. Als ik een poosje met m'n benen over elkaar gezeten heb, krijg ik ze amper nog recht.Behoorlijk pijnlijk. Hebben hier meer mensen last van?

• carola

Hoi K@rin

Ik heb (gelukkig) alleen pijn de gewrichten van mijn linkerhand, maar het is inderdaad erg vervelend als je zo'n last van je gewrichten hebt.Elke ochtend als je wakker wordt hoop je dat het weg is maar tot op heden niet, helaas. Sinds afgelopen vrijdag weet ik dat het chronisch is dus…..Ik ben nu bezig om voor mij het juiste medicijn te vinden. Ben je al onderzocht door een arts? Ik hoop voor je dat je geholpen kan worden. Hou je taai

Heel veel groetjes van Carola

• m.

Hoi Karin,

Ik ben 26 en heb hetzelfde probleem, alleen ook in mijn handen, weten ze bij jou al wat het is ? Ik hoop morgen meer te horen van de reumatoloog, ben benieuwd, ik zou het wel laten onderzoeken als ik jou was ! Ik heb zelf heel lang doorgelopen met klachten maar het werd alleen maar erger !

Succes, groetjes M.

• Astrid

Hoi karin

Ik herken zeker de stijve gewrichten en zeker s’morgens als ik uit mijn bed kom

of als ik een tijdje heb gezeten.

Ik voel mijn ook oud net als jij, en ik ben 34 jaar.

Het tinteling in mijn handen voel ik dan niet maar meer een kloppend gevoel

misschien is het wel hetzelfde.

Elke beweging die ik maak voel ik pijn in mijn gewrichten maar ik beweeg wel veel

anders word ik zo stijf.

Groetjes van Astrid.