reuma en jeuk

  • margriet

    ik heb verschrikkelijk veel jeuk op mijn boven lichaam,volgens de reumatholoog komt dat niet van de reuma medicijnen, mmoet er mee naar een huidspec toe,wie heefd hier ook erg veel last van?ik heb sinds mijn 11e jaar (ben nu 46jaar)al reumaen wie heefd hier eenoplossing op voor mij?

  • Hennie

    Ook ik stikte van de jeuk, alles geprobeerd maar de jeuk is nu weg ik gebruik badschuim van de Aldi t.w. Ombra met ph waarde 5,5 dit is neutraal en smeer mijn huid in met Vaseline boddyltion voor droge huid dit is een witte fles met blauwe letters. Ik heb hele dure merken geprobeerd en ook goedkopere zoals sebamed, dove enz maar de jeuk bleef terug komen. met de reuma die ik heb SLE, Sclerodermie crest syndroom, syndroom van Sjorgen en chonische artrits is het normaal dat de huid droger wordt zelfs mijn haren hoef ik nog maar 1 x per week te wassen vroeger had ik vet haar. Ik hoop dat je aan mijn advies iets heb de middelen die ik nu gebruik zijn erg goedkoop. Groetjes Hennie

  • angelique

    Hoi

    Ik heb het zelfde probleem en ook veel jeuk komt inderdaad niet van de medicijnen want heb al verschillende gehad en de jeuk die blijft gewoon. Ben nu naar de huisarts geweest en die heeft gewoon een vette creme voor geschreven en nu gaat het al beterder. Heb trouwens van af mijn 15e reuma en ben u 33 jaar.

    succes ermee

    groetjes angelique