kan knie niet buigen of strekken

• Jajantie Ghiraw

Ik ben 23 jaar en van hindostaanse afkomst, ik heb sinds bijna 4 maanden last van een pijnlijke, opgezwollen, stijve knie. Ik loop op krukken. Ik heb eerst iboprufen geslikt, toen Naproxen, en nu arthrotec. Maar ik zie geen verbetering. Ze dachten eerst dat ik vocht in mn knie had, maar dat bleek niet zo te zijn. Nu ben ik doorgestuurd naar een reumatoloog. Daar gaan ze uitzoeken wat ik wel heb. Wat ik wilde weten is of er misschien iemand is die dit ook herkent of misschien meer over weet. Ik wil ook weten of al die medicijnen wel zin hebben, en of ik ooit zonder krukken kan lopen, of dat ik mn been ooit nog kan buigen en strekken. Ik zie het allemaal niet meer zitten en hoop dat er hier iemand is die me meer kan vertellen. Alvast bedankt, jajantie.

• ricardoaaa

Heey , ik heb het zelfde probleem, ook pillen geslikt , met voetballen gekraakt en nu kan ik niet buigen of goed strekken, loop ook op krukken

binnenkort mri scan, en dan kijk operatie kan jij nu weer lopen ?en goed strekken??

• Paul (beheerder)

Hallo Ricardoaaa,

Je reageert op een 7 jaar oud bericht, de kans is

daarom klein dat Jajantie jouw reactie nog leest.

Zijn jouw klachten een gevolg van reuma of een

sportblessure? Succes met de onderzoeken….

Paul (beheerder)

• jajantie ghiraw

ricardoaaa Schreef:

——————————————————-

> Heey , ik heb het zelfde probleem, ook pillen

> geslikt , met voetballen gekraakt en nu kan ik

> niet buigen of goed strekken, loop ook op krukken

> binnenkort mri scan, en dan kijk operatie kan jij

> nu weer lopen ?en goed strekken??

Hoi Ricardoaa,

sorry voor heeeeeeeeeeeeeeele late reaktie. Ik blijk na vele onderzoeken reumatoide artritis te hebben. Na verschillende medicatie slik ik nu naproxen.

Hoe is het nu met jou?

groetjes jajantie

• Pepe

Zo zie je maar weer, tijd is een rekbaar begrip… ;)