Forum voor reuma pagina
Startpagina.nlDochters op alfabetCategorieenVoor kidsLuister radioKijk TVMeer Startpagina

reuma.startpagina.nl/prikbord

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: DiscussielijstNieuw berichtZoekenLog inPrint
 • Uitgeklapt op datum • Uitgeklapt met draadjes

Re: haaruitval door medicijnen?

Gepost door: wendy ()
Datum: 19 november 2008 16:13

Hoi Hellen,
Ik denk dat ik ook ga spuiten, want ik heb wel maagklachten.
Ik gebruik ook 20 mg. Hoe lang gebruik jij al MTX?
groetjes Wendy



Onderwerp Geschreven door Gepost
 

haaruitval door medicijnen?

wendy 19/11/2008 12:49
 

Re: haaruitval door medicijnen?

hellen 19/11/2008 13:03
 

Re: haaruitval door medicijnen?

wendy 19/11/2008 14:51
 

Re: haaruitval door medicijnen?

hellen 19/11/2008 16:09
  Re: haaruitval door medicijnen?
wendy 19/11/2008 16:13
 

Re: haaruitval door medicijnen?

Sabine 19/11/2008 21:02
 

Re: haaruitval door medicijnen?

Hummie 20/11/2008 14:46
 

Re: haaruitval door medicijnen?

liliane 21/11/2008 15:43
 

Re: haaruitval door medicijnen?

wendy 21/11/2008 15:51
 

Re: haaruitval door medicijnen?

claudia arts 15/12/2008 23:47
Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
captcha
Vul hier bovenstaande code in:
 
Privacy- en cookiebeleid - Copyright - Disclaimer - Alle dochters - Forum en chatregels - Contact
© 1998-2011 Startpagina B.V. - reuma.startpagina.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep