beste reumatoloog

  • petra

    Tecko, het was ook inderdaad advies van mijn moeder.om dr Bruijn te nemen. En Anniek het is ook zoals je zegt met de een klikt het beter dan met de ander. Ik zie het dinsdag allemaal. Ben ook eigenlijk erg nerveus voor de diagnose, speelt ook erg mee. Hoop dat ik dinsdag gewoon meer duidelijkheid krijg.

  • RA

    Kees Schreef:

    ——————————————————-

    >

    > Die allerbeste reumatoloog die mij ook in zijn

    > bestand heeft heet Daniel Moolenburgh . Werkt in

    > het MCA te Alkmaar. En je weet het toch: Van

    > Alkmaar begint de victorie ( sinds 1572 ).

    > Groeten,

    > Kees

    Dag Kees,

    Waarom vind jij dr Moolenburgh zo´n goede reumatoloog?

    Groeten,

    RA

  • Lia

    Mijn man loopt in het waterland ziekenhuis ,is zeer ontevreden. Met 5 minuten staat hij weer buiten. Even voelen aan zijn vingers, fotootje maken en weg wezen.Hij kreeg eerst metotrexaat, werd hij doodziek van. Nu gebruikt hij diclofenac 75 , waar hij heel depressief van wordt.m Er wordt niet naar hem geluisterd en intussen komen er meer bulten en knobbels bij waar het pus af en toe uitloopt. Tel uit je winst.Bij ons staat het waterlandziekenhuis bekend als het “mortuarium”.

  • Lana

    Dr. Speijer uit het Bronovo ziekenhuis !

  • Kees

    Dag Lia,

    Als ik je man was zou ik eens naar het MCA in Alkmaar gaan. Dat is slechts 25 km bij Purmerend vandaan.

    Daar hebben ze 4 reumatologen in dienst.

    Zelf ben ik al 25 jaar patient van Dr. Moolenburgh. En kundig arts die luisteren kan en samen met de patient een behandelschema opsteld.

    Groeten,

    Kees