ostenil injectie

  • miranda1963

    Ik begrijp dat niet altijd dat mensen te jong zijn voor een prothese.

    Zelf heb ik RA en op mijn 29ste mijn eerste prothese (elleboog) gekregen en deze is in 2007 vervangen. De prothese heeft 14 jaar gezeten.Toen lag er bij mij in het ziekenhuis een meisje van 16 (had ook RA) en die kreeg twee nieuwe heupen. Niet tegelijk maar na elkaar geplaatst, dus ze was er een hele tijd om te revalideren. Waarom hoor ik dan nog zo vaak dat mensen te jong zijn volgens hun arts? Kan iemand mij dit uitleggen? Of dit per arts en patient verschillend?

  • Pieternel1900

    Ostenil heb ik mij laten wijsmaken is heel erg pijnlijk?

    over twee weken begin ik zelf met osternil

    heb ik mij nu laten bangmaken?

  • ancilla

    Hallo, het is niet pijnlijk, heb er net 3 gehad,pijn is erger.

  • ancilla

    Hoi,

    Heb je er al eens aangedacht om naar Duitsland te gaan, wordt door mijn verzekeraar vergoed, en ik heb een goede ervaring daar gehad,jl febr.

  • OLLIVIER AGNES

    OSTENIL INSPUITING IS NIET PIJNLIJK.

    JE MOET WEL EEN GOEIE ORTHOPEDIST HEBBEN DIE ZE INSPUIT

    IK KEN NOG MENSEN DIE HET ZEER PIJNLIJK VINDEN

    BIJ MIJ DOET HET GEEN PIJN

    GROETJES

  • Delcroix

    ik zou ook zo'n inspuitingen willen doen,

    mijn vraag:

    - is dit dan echt niet pijnlijk

    - hoelang gaat het produkt die men inspuit mee,6 maanden of 1 jaar ?

    groeten,

  • Henk

    hallo yvonne mijn kraakbeen van mijn knie is beschadigt

    nu zij Chirurgie over die ostenil spuit moet er eerst iedere week een totaal

    die weken en dan om het half jaar een dacht ik

    en lees dat jij er baat bij heb heb je geen pijn meer in de knie?

    ik hoorde dat je die spuiten zelf moet betalen Chirurgie zij ze kosten 31 euro per spuit

    nu maak mij de sprijs niet zo uit als het maar echt help ik heb pijn in bijde knieen

    vooral met trappen lopen ik lijkt wel een ouwe lul wel ik pas 59 jaar

    groetjes

    Henk.

  • Nel Danes

    Hallo allemaal,

    Kom net van de orthopeet vandaan.

    Hij adviseert ook Ostenil inj.

    Heb een scheurtje in mijn meniscus,naar aanleiding van een val.

    Nu beweert hij dat als het kraakbeen en banden zijn versleten,dit ineens na een val kan ontstaan,zo ook het scheurtje omdat dat erbij hoort??

    Heeft iemand hier ook ervaring mee of al eerder gehoord?

    Wat zijn jullie reacties??

    Groeten Nel

  • Ria Bierschenk

    heb ook een ostenil injecties gehad en werken erg goed, het lopen ging een stuk gemakkelijker.

    Bij mij is de knie versleten maar kan nog geen nieuwe krijgen omdat ik een ongeluk heb gehad en er een 35 cm. lange pin in mijn bovenben zit.

    Sterkte.

    vr.gr.

    Ria.

  • Paulien Strobbe

    hallo,

    Ik ben 17 jaar en heb artrose in mijn rechterknie en de dokter raadde aan om ostenil te gebruiken.

    Ik heb namelijk een groot vraagteken erbij of het effectief wel gaat werken?

    Doet het pijn?

    2 meisjes uit mijn klas hebben ook gelinspuitingen gehad, bij hun werkte het niet en deed het heel veel pijn.

    Hoe kan dat, dat het bij de ene geen pijn doet en helpt en bij de andere niet?

    Groetjes