Trillende spieren in been, wie herkent dit?

  • debbie

    Hallo,

    ik heb een vraagje namens mijn vader. Hij heeft trillende spieren in zijn been, het is heel erg en je ziet zelfs zijn spieren door zijn broek heen bewegen. De dokter zegt dat hij niet weet wat het is, nu heeft iemand mij verteld dat hij wel eens een aanverwante ziekte van reuma kan hebben. herkent iemand dit?

    hij heeft ook ontzettend veel last van kramp in zijn benen.

    Dank je wel voor de moeite!

  • Hennie

    Beste debbie.

    Ik heb wel eens gehoord van de ziekte ‘onrustige benen’ wat dit precies is weet ik niet ze gaan wel bewegen en trillen. Mogelijk kan je deze ziekte vinden op internet volgens mij hoort daar ook kramp bij maar ik ben het vergeten wat het is en wat eraan te doen is. Onrustige benen is wel een medische term en bekend bij artsen ik hoop dat je er meer over te weten komt Hennie

  • Sandra

    Ik heb fybromyalgie en heb daar ook veel last van,maar ik weet niet of dit echt typerend is voor mijn ziekte.

    Veel succes!

  • a

    ik heb ook fibro en herken het wel…maar ik heb wat jij omschrijft ook wel gezien bij parkinson al kan ik dr natuurlijk volledig naast zitten…advies?heb ik niet maar alleen dat je eens moet vragen naar een reumatoloog of iemand die parkinson onderzoekt,wellicht heeft je vader een beginnend stadium?ik weet het niet want ik ken je vaders ziektebeeld niet en ben geen arts maar zou het wel na willen vragen als ik jou was…

  • Anita

    Ja ik herken dit ik heb het als ik te lang sta ik heb ook fibriomalgi

  • Pie-Janne

    Anonymous

    Hallo,

    ik heb een vraagje namens mijn vader. Hij heeft trillende spieren in zijn been, het is heel erg en je ziet zelfs zijn spieren door zijn broek heen bewegen. De dokter zegt dat hij niet weet wat het is, nu heeft iemand mij verteld dat hij wel eens een aanverwante ziekte van reuma kan hebben. herkent iemand dit?

    hij heeft ook ontzettend veel last van kramp in zijn benen.

    Dank je wel voor de moeite!

    Een tijdje geleden is er bij mij Fybromyalgie geconstateerd. Ik heb ook vaak last van spier trillingen.

    Het kan ook Een tekort aan vit. D zijn