moed verzamelen

  • j.kok

    Nog even en niemand heeft last meer van me. Bechterew, migaine, nierstenen, nierkolieken enz.enz. Dagelijks Imigran spuiten, 200 mg indocid per dag, temgesic, durogesic, cafergot enz.enz. Sterf werkelijk van de pijn, lopen heel moeilijk, staan heel moelijk, zitten bijna onmogelijk en liggen zeer pijnlijk. Nou zeg het maar z.g. overvriendelijke geleerde artsen. Ik kots werkelijk van het van het beeld dat geschetst wordt in televisieprogramma's over de z.g. vriendelijkheid, kundigheid en begaanheid met de patient. Vroeger had je tenminste nog artsen die in ieder geval wilde luisteren, nu heb je alleen nog artsen die op hun horloge kijken, 5 minuten per patient is al een uitzondering tegenwoordig. Als een arts geen diagnose kan stellen omdat hij daarvoor geen tijd heeft of niet over de kundigheid danwel de wil beschikt zich werkelijk eens te verdiepen in de klacht. Waar vind ik nog iemand die - desnoods tegen vorstelijke betaling mijnerzijds - minstens zich eens diepgaand wil buigen over mijn problemen en mij desnoods kan adviseren wat nog te proberen om van die afschuwelijke pijnen in bijv. mijn hamstrings af te komen. Pezen te kort/weinig doorbloeding t.g.v. Bechterew….tja…niks aan te doen is de dooddoener. Pijnbestrijding in Academisch pijnbestrijdingscentrum ook geen oplossing. Al 7 zenuwblokkades door prof.Sluijter achter de rug…resultaal nul,nul

  • webmaster

    Pffffffffff, 7 pijnblokkade's zonder resultaat. Het lijkt me vreselijk om pijn te hebben en er niets tegen te kunnen ondernemen. Pijn belemmerd je in alles wat je doet!!

    Onverschillige of onproffesionele doktoren dragen alleen maar bij aan de frustratie.

    Ik hoop dat je snel de steun of de pijnstiller vindt die je zoekt…

    Houdt moed. Je bent niet alleen !!!

    Paul (webmaster)

  • Esther

    HEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL STERKTE wil ik je wensen.

    liefs Esther