fybromyalgie

  • e de vries

    Hoi ik ben elvira,loop al een jaar met klachten en nu heb ik fybromyalgie en diabetes, zit midden in een opleiding tot pedicure. Ik heb de praktijk al uitmoeten stellen vanwege ernstige klachten in ellebogen en vingers. ben vaak moe en heb een beetje overgewicht. Wie kan me een beetje wegwijs maken over bv vergoedingen via ziekenfonds of event. kuurreizen enz ook graag iemand die met me wil babbelen en tips kan geven groetjes elvira

  • cisca

    hallo Elvira.

    ook ik heb fybromyalgie en voor mij is dit ook nieuw ik had al ongeveer 2 jaar pijn in mijn lijf en nu ongeveer 3 weken weet ik wat ik heb ik kan je nog nergens mee helpen omdat het voor mij ook nieuw is maar als je zin heb kunnen we er wel over babbelen.

    je kunt mij vinden met mijn e-mail op msn

    groetjes cisca

  • sieneke

    hoi ik heb in april te @!#$ gekregen dat ik fybromyalgie heb en atrosse in nek en armen wie kan mij vertellen wat ik er allemmal bij moet voorstellen en wat mij te wachten staat ik hoop dat iemand mij dat kan vertellen groetjes sienekee de vries schreef:

    >

    > Hoi ik ben elvira,loop al een jaar met klachten en nu heb ik

    > fybromyalgie en diabetes, zit midden in een opleiding tot

    > pedicure. Ik heb de praktijk al uitmoeten stellen vanwege

    > ernstige klachten in ellebogen en vingers. ben vaak moe en

    > heb een beetje overgewicht. Wie kan me een beetje wegwijs

    > maken over bv vergoedingen via ziekenfonds of event.

    > kuurreizen enz ook graag iemand die met me wil babbelen en

    > tips kan geven groetjes elvira

  • sieneke

    hoi ik heb mij bericht gelezen maar ik heb een ander bericht er bij gezt maar nogmaals wie kan mij meer over fybromyalgie vertellne en atrosse nogmaals mijn dank sieneke

  • sanne

    hallo allemaal,

    ik ben sanne en ook ik heb fibro en artrose in nek knieen enz.kijk eens op de site van esther, ook bij het forum daar kan je vragen wat je wilt

    groetjes sanne

  • sieneke

    hoi cisca zou je mij een mailtje kunnen sturen dan kunnen we babelen want ik weet niet hoe je een aderes zoekt op msn

  • sieneke

    sanne schreef:

    >

    > hallo allemaal,

    > ik ben sanne en ook ik heb fibro en artrose in nek knieen

    > enz.kijk eens op de site van esther, ook bij het forum daar

    > kan je vragen wat je wilt

    > groetjes sanne

    hoi sanne weet jij wat ik me er allemaal bij voor moet stellen en wat de gevolgen zijn van fybromyalgie zijn

  • Sandra

    Ik gebruik sinds 2 weken het TENS apparaat en ben er tot nu toe al veel mee geholpen.

    De pijn is niet weg maar wel draagbaar.

    Veel succes!