pijnlijke handen

  • annelies

    Ik heb fibro en wie kan mij vertellen wat ik aan de pijn in mijn handen kan doen (ook peesontsteking), ik ben administratief medewerker en het is echt niet te harden op het moment. Vreselijk lastig natuurlijk omdat we in de drukste periode zitten en veel met de computer bezig zijn. Ik heb het gevoel of ik constant mijn handen moet bewegen. Wie weet een oplossing. Van de reumatoloog heb ik vioxx gekregen en die moet ook iets aan de peesontsteking doen (aan de pijn dan).

    alle reacties welkom!

  • Hermann

    Zelf loop ik al 7 jaar met pijn in mijn handen rond en ben vaak naar allerlij doktoren geweest en ben daarom bang dat we er mee moeten leren leven.

    Wat echt helpt,daar ben je dan ook gelijk helemaal van de wereld af.

    Ze schreven me dan anti-deprissieva voor en dat hielp dan perfect, er was dan gelijk helemaal niets meer met mij te beginnen.

  • Minou

    Hoi Annelies,

    wie weet lees je dit berichtje nog, maar waarom vraag je geen aanpassingen op je werk? Ikzelf ben secretaresse geweest en heb ook al bijna 2 jaar vreselijke pijn aan mijn handen en polsen. Ik heb thuis een ander toetsenbord aangeschaft, bestaat uit 2 delen. Hierdoor heb ik al minder last met typen. Misschien heb je hier iets aan. Verder draag ik heel vaak zweetbandjes. Dat klinkt waarschijnlijk heel vreemd in de oren, maar van een bepaald bekend merk heb je langere, die draag ik dan gedeeltelijk over de pols en mijn handen. Hierdoor hou ik meer warmte vast en heb ik minder pijn. Misschien een idee.

    groetjes Minou