hoe lang gaat dit nog duren ?

  • m.

    Hoi allemaal,

    Sinds ongeveer 1,5 jaar heb ik pijn aan mijn handen, als ik wakker word kan ik beide handen niet gebruiken, ook heb ik veel last van mijn voeten. Eerst had ik voornamelijk ‘s ochtends last , nu ook overdag en vooral ’s nachts. Elk uur word ik wakker van de pijn en als ik slaap schijn ik zelfs ‘au’ te roepen.

    Ook heb ik rare huidverschijnselen, vlekken en knobbels. Deze zijn inmiddels onderzocht, hier kwam uit dat het waarschijnlijk reuma/jicht knobbels zijn.

    Na de dermatoloog en de reumatoloog te hebben bezocht slik ik nu plaquenil, en ben ik doorverwezen naar een academisch ziekenhuis omdat ze er niet uitkomen !

    Ik ben verder erg moe, maar ik slaap door de klachten natuurlijk niet zo goed als normaal, ik heb last van mijn ogen ( wazig zien en scherp licht is niet fijn )

    Pijn in mijn nek, kraakt en lijkt wel of er vocht in zit, slapende en tintelende ledematen, met pijnscheuten.

    Ik werk als zweminstructrice en dit is tot mijn spijt nauwelijks vol te houden, maar zolang ik niet weet wat me mankeert wil ik doorgaan, als ik thuiskom kan ik niets meer en voel me net een oud vrouwtje terwijl ik 26 ben, dit is toch niet normaal ?

    Duurde het bij jullie ook zo lang voordat er een diagnose kwam, of herkent iemand mijn klachten ? ik hoop dat er iemand reageert !

  • silvia

    hoi

    ze kunnen aan je bloed zien of je reuma heb of een botscan.

    ik zelf heb RA en heb ook last van tintelende handen,knie en voeten me arts denk

    dat dat met me zenuwstelsel te maken heb.ik heb ook een oproep gedaan voor mensen die dit kennen.

    groetjes silvia

  • Annemarijn